top of page

Brow it up-моята колекция

Дори и в дните, когато реша да изляза навън без грим не пропускам да оформя веждите си. Това е станало доста важна част от ежедневието ми и без хубаво оформени вежди се чувствам някак си гола. Затова съм се запасила със всякакви продукти под ръка и реших в това ревю да събера цялата си колекция и да изкажа личното си мнение за всеки един от тях. Моите вежди са доста тънки, подведена от модата преди 10г. Заради многото скубане от непрофесионалните ми ръце имам доста дупки, където е спряло да расте, каквото и да е. Косъмчетата ми са светли и при снимки със светкавица изчезват. Не са плътни и косъмчетата растат в различни посоки. В момента ги мажа с масла уж да пораснат , но трудно търпя дълго време да са оставени на произвола на съдбата. Не се доверявам още на микроблейндинга и затова ще разчитам на верните си помощници по-долу.

Дори и в дните, когато реша да изляза навън без грим не пропускам да оформя веждите си.  Това е станало доста важна част от ежедневието ми и без хубаво оформени вежди се чувствам някак си гола. Затова съм се запасила със всякакви продукти под ръка и реших в това ревю да събера всички наведнъж и да изкажа личното си мнение.  Моите вежди са доста тънки, подведена от модата преди 10г. Заради многото скубане от непрофесионалните ми ръце имам доста дупки, където е спряло да расте, каквото и да е. Косъмчетата ми са светли и при снимки със светкавица изчезват, също.  Не са плътни и косъмчетата растат в различни посоки. В момента ги мажа с масла уж да пораснат , но трудно търпя дълго време да са оставени на произвола на съдбата.

1. Anastasia Beverly Hills DipBrow Pomade Това е може би най-известният продукт за вежди, който завладя цял свят. Стъкленото бурканче съдържа прекрасна, силно пигментирана помада за оформяне на вежди, с която може да постигнете плътни и дръзки вежди. Покрива всякакви празни пространства, нанася се с лекота и издържа цял ден без да мръдне от мястото си.

Мога да заявя, че е и водоустойчива- плувала съм в басейн ( 40 дължнини), изкъпах се преди и след басейна и ако не си разтъркам веждите с хавлията или упорито с пръсти няма да им има нищо. Ползвам го вече 2г. и още не съм изхабила половината. Препоръчвам я на всеки.

 

2. Essence молив за вежди 04 Blonde

Tова малко фъстъче е първият продукт за вежди, който си купих и чрез когото разбрах, че красиво оформените вежди са нещо наложително. Цветът ми пасна идеално на русата ми коса с пепелявите си тонове. Моливът е с цена 3.29, което го прави идеален началните стъпки. Покритието му е задоволително (все пак е светъл цвят). Запълва дупчици, но ако искате да очертаете веждите си над естествената им големина ще ми трябва малко по-силна ръка. Трайността му не е чак толкова голяма и започва да избледнява след няколко часа и до вечерта няма нищо. Той е на второ място по най-естествен резултат.

В момента го използвам за попълване на вътрешната част, а контурите ги оставям на помадите.

 

3. Essence молив за вежди 05 Soft Blonde Бях се уплашила, че горният ми молив е на свършване и веднага отидох да презаредя и в бързината и от недоглеждане взех един цвят по-светъл от този, който ползвам. Цветът наистина е доста светъл, толкова светъл, че изобщо не се показва върху кожата ми ( камо ли върху веждите ми).

Веднага му намерих приложение де, реших да го ползвам за предната част за лек омбре ефект, съчетан с 04 и да си рисувам няколко изкуствени косъмчета, че да уеднаквя дължината. Не знам дали само този молив е такъв или цялата серия, но ми доста изисква усилие да "рисувам" с него, иска натиск, повтаряне и крахния резултат е една остра черта. Занапред ще пропусна този цвят конкретно и ще си ползвам горния. Наистина се опитах всякак да се сработя с 05, но някои неща просто не стават.

 

4. Catrice 020 Date with Ash-ton Малко по-скъп от Essence идва моливът за вежди на Катрис. Отново страхотен пепеляв цвят с гладко нанасяне и задоволителна издържливост. Това, което харесвам адски много е вградената в молива четка. Няма шанс да я изгубиш, както се случва с четките на капачките. Първото нещо, което губя е капачката...

С нея лесно можете да ги срешите или да бленднете молива за естествен резултат.

За мен двата молива вършат една и съща работа и е без значение кой ще изберетe, освен цветово.

 

5. Catrice Brow Definer 020 flASHy Brows

Онзи ден пред окото ми попадна друг продукт на марката-малък писец за оформяне на вежди. Прилича на фумастер с мека четка отпред, с която буквално си рисуваш веждите и следва всяко твое движение. Чувствам се като художник. Върха й е тънък и удобен за работа. Тепърва ще позвам да я използвам редовно. Веждите ми са доста къси отпред и имам нужда от 3-4 изкуствени косъмчета, които да направят всичко съразмерно.

По правило трябва да започват от линията на слъзния канал до линията на пресичане с долния край на окото. С този писец успешно рисувам липсващото и заради тънкия му край, чертите изглеждат по-реалистични и финни.

С молив се получава просто едно кафяво петно. Четката му е напоена с леко пигментирана течност, която прозира, но може да бъде надграждана до желаната плътност.

Когато изсъхне не се размазва. Ще следя дали няма да изсъхне прекалено бързо. Количеството е 1.0ml.

Преди

След с Brow definer

 

6. Essence eyebrow stylist set Това беше доста спонтанна покупка и я взех, защото отдавна не съм ползвала прахообразни продукти. Попринцип те са подходящи за начинаещи, защото дават по-естествен опушен финиш и не е нужна прецизна ръка при нанасяне. Състои се от два взаимноодопълващи се цвята в светъл и тъмен нюанс, като има вариант за блондинки и за брюнетки.

Самите сенки не са силно пигментирани и аз трудно успявам да прекаля с тях и нямам притеснения, че ще свърша с прекалено драматични вежди.

Забелязвам леко разпрашване като използвам четка. Самата опаковка е доста странна, отваря се странично, трябва да изкараш абсолютно всичко и тогава да ги ползваш и после да ги наредиш пак... Сенките са залепени върху тънка пластмасова подложка и идват в комплект с мини четчица, която за съжаление няма да ползвам, направена е от груб синтетичен материал и е прекалено дебела за работа с нея. Сигурно ще работи на дебели вежди, но с моите тънки си е No отвсякъде. Харесват ми трите шаблона представящи три различни дебелини вежди и служат за ориентир, докато се "учите" . Ако успеете да ги задържите върху кожата си и нацелите формата си са страхотни. Цената на сета е около 5 и нещо, аз го взех 15% намаление и тепъва ще го вкарвам в рутината си, тъй като си обичам кремообразните продукти повече. Ако искате лека плътност на веждите си не ви допадат over-the-топ

 

7. Makeup Revolution Ultra Aqua Brow Tint

Имам цяло ревю за него и ако се интересувате може да го видите тук. Използвам го вече доста често и ми харесва страшно много и откъм плътност и издържливост. Формулата му е доста по "течна" сравнение с гъстата помада и понякога си слагам малко в повече...Кремообразните продукти ми допадат най-много, защото прикриват всяко голо местенце( при другите се вижда до някаква степен прозиране) .Mога да направя чисти и остри линии, защото без нищо веждите ми са безфорфени и косъмчетата ми растат в различни посоки и са рехави. Не помръдват цял ден, а всеки един мой молив се изтърква рано или късно.

 

8. Essence Brow Gel Този гел използвам като крайна стъпка, след като съм оформила веждите си с нещо друго. Ползвам за вчесване и фиксиране на непокорните косъмчета и като изсъхне увеличава издържливостта. Четката му е е по-малка версия на тази на спиралата. Пигментиран е и дава лек цвят на веждите, но не запълва нищо.

Ако имате красиви и гъсти вежди и искате да им придадете лека плътност без да стои натрапчиво е точно за Вас. Ако искате да промените формата им, да запълните липсите-Не. Моите са много тънки, рехави и с дупки и трябва задължително да ги запълня с нещо по-силно, за да стоят добре.

Пише, че има фибри в него, които правят веждите по-плътни и ако се загледате ще видите малки косъмчета, които са залепнали по стените. Не мога да Ви кажа дали са полезни, защото не си личат върху моите.

Препоръчвам и хубаво да сресвате косъмчетата, защото гелът на някои места се наслагва повече от други.

3.8ml. за 5.49лв.

 

И един суоч на всички продукти заедно. Моите фаворити са 1 и 7, а всичко друго използвам като второстепенен продукт, допълващ продукт. Сега съм хвърлила око на сенките за вежди на Golden Rose и помадата за вежди на Essence, която ще е част от новите продукти на серията, която ще пуснат на 20.02.2017.г

1. Anastasia BH DipBrow ; 2. Essence 04 ; 3. Essence 05 ; 4. Catrice 020 ; 5. Catrice Brow definer 6. Essence Brow set ; 7.Makeup Revolution Ultra Aqua Brow ; 8. Essence Brow gel

Категории

No tags yet.
bottom of page