top of page

Golden Rose liquid matte lipstick 10

Матовите червила успяха доста силно да се наложат на пазара и почти не остана марка, която да не е изкарала поне по едно матово червило. Това естествено е много добре, защото спокойно мога да избирам между достъпни дрогерийни варианти и по-скъпи дизайнерски. Имаше едно време, в което си мечтаех да се добера до някое от Melted Chocolates на Тoo Faced , a сега червила да искаш...

В днескашното ревю се спрях на едно от новите попълнения на Golden Rose, а именно течните им матови червила. Притежавам и едно от другата им матова серия Velvet Matte №28 и ако сравня двете-течното се нанася много по-лесно.

Цялата колекция се състои от общо 12 цвята, които са микс от стандартните розови и червени цветове, но между тях се откроява един страннен, нестандартен и дори уникален цвят. Той разбуди любопитството ми (сигурна съм и вашето, ако вече сте го виждали) и ме заитригува.

Цветът е номер 10-представлява комбинация между светло сиво и пепелно лавандулово (в моите очи). Други блогъри го определят като сиво-бежов с лилаво усещане. Какво ще се падне на Вас е въпрос на късмет...

Искам да Ви предупредя преди да продължите да четете-Това не е универсален цвят, който би отивал на всеки. При някои дами ще стои като катострофално мъртво сиво

или като лилавееща мечта . Всичко зависи от тенът на кожата, цветът на косата Ви и самочувствието....Подгответе се да привличате доста погледи към себе си, защото сивите устни не са приети като нормална гледка тук. Преди да решите да го закупите, задължително пробвайте тестера на ръката Ви и ако не се притеснявате си сложете малка точка на устните. Трябва да сте наистина сигурни, че ще Ви отива, иначе ще събира прах на стелажа Ви.

Върху ръката ми изглеждаше сиво-лилаво и останах заинтригувана. Не ме беше срам и сложих малко на устните и учудващо харесвах това, което виждах.

Сложено по устните ми ясно се открояват сиво-бежовите тонове и стои като сив нюд. Сигурна съм, че и сивата ми коса помага това червило да изглежда добре върху тях.

Веднага беше забелязан техният нов цвят и ме посрещаха с репликата " Какво червило носиш" с доза очудване и недоумение. Казах им "Нещо различно...".

Не мога да кажа, че цветът е ежедневен, определено си иска да бъде с някаква комбинация от грим. Днес за пробата бях само със спирала и оформени вежди и въпреки, че стоеше добре, лицето ми сякаш беше празно. С удоволствие бих го комбинирала с черна очна линия и сенки за очи в студената гама. В комбинация с топла гама или слънчев бронзант няма да стои естетично и няма да бъде на място.

Явно заради светлината в стаята ми снимките изглеждат бежови, но гарантирам, че сивото е взело превес над цялото червило. Опаковката е прозрачна и по-тумбеста и побира 5.5ml. продукт. Апликаторът е стандартния за гланц, затова и нанасянето му е доста лесно. Червилото е кремаво и хубаво се приплъзва по устните. На един пласт покри целите ми устни без проблем. Може да се наслагва на пластове, но след третия ми стои като "маска" ( все едно сте сложили силно покривен ФДТ, който стои неестествено).

Червилото се води Kissproof, което означава, че няма да се пренесе върху чашата Ви, върху лицето на приятеля ви. Носих го по време на обяд-свежа салата с филе от сьомга, което е доста мазно, пих кафе, сок и нямаше никакви признаци на изтъркване.

В този случай бих ползвала помощ от тънка четка за по-прецизни контури и ще внимавам къде го слагам, че веднъж засъхне ли си остава там. Както при всички остнали матови червила и при това се усеща сухота върху устните. Ако имате напукани устни, някакви матови кожички и много гънки на устните GR ще ги подчертае. Препорачително е да ексфолирате и да подхраните устните си преди употреба, забършете излишното количество балсам за устни с мека кърпичка.

Относно издържливостта-това червило успешно издържа закуската и сутрешното кафе и не даде никакъв признак на изчезване. Оставя минимален отпечатък, когато целуна ръцете си и едва забележим върху чашата кафе. Нищо драматично... На обяд хапнах салата с обилно количество зехтин и ясно си личеше, че беше избледняло доста. Хареса ми обаче начина, по който беше избледняло-равномерно по устните, а не на петна.

Заключението е, че ако го носите без да употребявате храни (мазни) ще Ви издържи цел ден, иначе ще имат по-блед цвят.

Цената му е 7.19лв.

СЪСТАВ:

Категории

No tags yet.
bottom of page