top of page

Хидратираща маска -Marion SPA mask

След толкова много грим е време да се погрижим за лицето си, а какво по-добро от една хубава маска за лице.

Лично аз обичам да обгрижвам сухата си кожа с разнообразни масла, които успешно премахват онова опъващо чувство. Обичам да използвам маски за лице, единствено когато някоя успее да ми грабне окото в магазина и главно взимам еднократните такива. Така имам възможност всеки път да изпробвам разнообразни продукти, защото единствената маска в голяма опаковка, която имам стои забравена вече 3ти месец...скучна ми е. Загледах се в маските за лице на Marion Spa, марка която свързвам с оцветяващите шампоани за коса. Маските са общо три на брой- една хидратираща за всякакъв вид кожа (зелена) , една за зряла кожа (синя) и една загряваща за комбинирана/мазна кожа (жълта).

Marion Spa-"Маската подхранва в дълбочина и овлажнява кожата, възтановявайки нейната еластичност. Екстрактът от мед омекотява и изглажда кожата ; олиото от сладък бадем снабдява с липиди, подсилва естествената защитна мантия на кожата, подхранва, изглажда и омекотява ; комплекс от витамини А, Е , Х регулира водата в кожата, хидратира, изглажда и стяга. Маската има хипоалергенен аромат."

Маската е подхранваща и същевременно хидратираща кожата. Обогатена е с екстракт от мед, комплекс от витамини и бадемово масло и е подходяща за всеки вид кожа.

 

"Маската подхранва в дълбочина и овлажнява кожата, възтановявайки нейната еластичност. Екстрактът от мед омекотява и изглажда кожата ; олиото от сладък бадем снабдява с липиди, подсилва естествената защитна мантия на кожата, подхранва, изглажда и омекотява ; комплекс от витамини А, Е , Х регулира водата в кожата, хидратира, изглажда и стяга. Маската има хипоалергенен аромат."

 

Ароматът и е свеж без да мирише на нещо специфично. Нанася се като крем за лице, което за мен е плюс, защото после няма да се налага да стържа маска от пръстите си. Има лек охлаждащ ефект. Разполагаме с 7,7ml маска, която съм убедена, че може да се използва повече от веднъж. След 15мин. върху лицето ми , измих със хладка вода. Честно да Ви кажа с хладка вода не постигнах нищо, прекалено "студена" е да разтвори маската и сякаш търкате някакъв гел върху лицето си. Топлата вода се справя малко по-добре в това начинание, като накрая намокрих ръба на кърпата и забърсах с нея. Кожата ми се чувства леко по-мека, но в зоната около челото и контурите около ушите още се усеща опъването й. Липсва ми и сочното сияние от добре хидратираната кожа. Цената й е около 2лв. Радвам се, че я пробвах, но ще продължа търсенето си за нови...

Категории

No tags yet.
bottom of page