top of page

Sigma E06-най-малката четка за очна линия

Ако трябваше да избирам един вид грим, който да нося до края на живота си, то щях да се спра на плътна очна линия с красиво котешко крило в края й.

Перфектната очна линия е адски красива, но и доста трудна за постигане. Трябва ти на първо място хубава очна линия (за мен това е Loreal Gel Intenza Eyeliner), стабилна ръка и хубава четка за очертаване. Наличието и на чифт очи с лек паднал клепач хич не улеснява задачата. Хубавата четка, за мен е тази, с която лесно може да очертаете окото с гладка линия, без да прескача и да създава мини неравнини. Тогава се налага допълнително да удебелявате линията и накрая приличате на панда в очите. Да е достатъчно плоска, за да мога да си направя тънка или т.н ежедневна очна линия, но да ми помага успешно с вечерната, по-дебела такава. Косъмчетата да са хубаво подредени за изписването на остро крило. Във времето смених доста четки за очна линия- скосени, с чупка, плоски, с топче, ползвала съм дори и такива за рисуване. Към момента имам цели шест-някои са ми неудобни, други загубиха форма със времето, а тази която ползвам в момента е ооокей, но не е МОЯТА четка.

Събрах сили, разрових интернет пространството и реших да дам шанс на

SIGMA E06. Мога да кажа само едно: Това е най-малката четка, която някога съм виждала.

Новата ми четка пристигна в прозрачна триъгълна кутийка с холограмно лого на модела.

Функция: Създава перфектната очна линия Уникални способности: Тънка, прецизна и скосена четка за очна линия.

Дръжката на четката е от пластмасова черна основа с лек блясък и изписана върху нея марка, номер и предназначение на четката.

Направена е от гъвкави синтетични косъмчета, разположени близко едно до друго. Някак си очаквах, че ще бъде малко "по-твърда" на усещане. Косъмчетата са разположени близко едно до друго, но само времето ще покаже дали ще устоят на употребата и миенето. За начало не забелязах някой немирник да разваля перфектната подредба на косъмчетата.

Тази четчица е изключително деликатна и малка. И точно в това се крие нейното предимство. Толкова е малка, че с нея лесно достигам косъмчетата на миглите и мога да ги уплатня със сенки за очи без да си личи по никакъв начин. Мога да работя на малки сектори, за да си очертая хубаво линията на окото. Ако си начинаещ, това е най-лесният начин да се научиш.

С другите четки често срещах проблем да работя на малки площи. Бяха прекалено "дълги" и не пасваха точно за извивката на окото , при което получавах един неравен резулатат, къде по-тънко, къде по-дебело. С Е06 имам доста повече контрол над нещата. Първото ми впечатление е, че изписва крилото доста тънко и гладко, но е хубаво да подпрете ръката върху бузата си за максимално права линия. Както споменах, имам паднал клепач, който ми създава доста главоболия, като на едното око е по-паднал от другото...та всеки ден се боря с тази пуста очна линия.

Определено E06 е обещаваща да стане следващата ми любима четка, но тепърва започвам с тестовете й.

За момента ми харесва доста.

Единствената ми забележка е, че косъмчетата се огъват много лесно наляво-надясно.

Sigma Е06 сравнена с четката, с която оформям веждите си- Anastasia Beverly Hills #12

 

Catrice-двойна четка за очна линия, Sigma E06 , скосена четка на Aura


Категории

No tags yet.
bottom of page